foto's overzetten van laptop naar ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iPad verbonden met een usb kabel aan mijn laptop. ik heb met iTunes van mijn laptop foto's overgezet naar de iPad. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's overzetten van laptop naar ipad
ik heb mijn iPad verbonden met een usb kabel aan mijn laptop.
ik heb met iTunes van mijn laptop foto's overgezet naar de iPad. het probleem is als ik later nog meer foto's over wil zetten op mijn iPad de foto's die er al op staan weer worden gewist.' ík zal wel iets verkeerd doen. maar wat graag hulp, b.v.d. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tja, als je niet vertelt hoe je het doet is het lastig uitleggen wat je verkeerd doet.
Lees dit eens. Dan merken we wel wat je verkeerd gedaan hebt, ik heb wel een vermoeden, maar lees het eerst maar eens. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutmelding bij foto's overzetten van laptop naar iphone | sachakusssx | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 14:16 |
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 3 | 11-05-13 17:07 |
Foto's van laptop naar iPad2 | Legbers | Muziek, foto & video | 20 | 18-05-12 11:01 |
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? | johnnybt | Muziek, foto & video | 17 | 05-06-11 00:36 |
Foto's overzetten naar laptop | Ann1 | iTunes | 2 | 29-10-10 01:03 |
|
|