foutmelding bij foto's overzetten van laptop naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al mijn foto's van mijn iphone in een mapje gezet op mijn laptop en van mijn iphone verwijderd. Nu ik deze weer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding bij foto's overzetten van laptop naar iphone
Ik heb al mijn foto's van mijn iphone in een mapje gezet op mijn laptop en van mijn iphone verwijderd. Nu ik deze weer terug wil zetten komt er een fout melding '' het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken '' terwijl mijn iphone nog steeds gewoon is verbonden met mijn laptop. Weet iemand misschien wat ik nu moet doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
-Andere usb slot
-Andere usb kabel -Andere computer al geprobeerd?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij overzetten foto's van iphone naar PC | patricill | Muziek, foto & video | 6 | 21-10-12 10:45 |
Foto's van laptop naar iPad2 | Legbers | Muziek, foto & video | 20 | 18-05-12 11:01 |
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's | robbieI | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-12 17:43 |
Foto's overzetten naar laptop | Ann1 | iTunes | 2 | 29-10-10 01:03 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 11:28 |
|
|