kan simkaart niet ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze morgen mijn iphone geüpdatet naar 7.0.3, vanaf dan krijg ik de melding " geen simkaart". Wat moet ik doen, iphone momenteel onbruikbaar. HELP...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan simkaart niet ontgrendelen
Deze morgen mijn iphone geüpdatet naar 7.0.3, vanaf dan krijg ik de melding " geen simkaart". Wat moet ik doen, iphone momenteel onbruikbaar. HELP
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sim eral is uitgehaald? Een hard reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Hallo ivanhoeke, neen maar reeds vliegtuigmodus in en uitgeschakeld, soft reset gedaan,
proberen te bellen met de hoop dat mijn simcode zou gevraagd worden, niets helpt momenteel. Vrees dat ik inderdaad een hard reset zal moeten doen!! Alleen jammer dat ik dan een groot aantal foto's welke niet opgeslagen zijn in iphoto verlies! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
timosha, dankjewel voor de info doch ook dit geeft me geen oplossing, "geen simkaart" blijft bovenaan staan!
|
|
|||
|
|||
Misschien is je sim wel stuk plots.
|
|
|||
|
|||
Probeer het is met een andere simkaart misschien werkt dat
|
|
|||
|
|||
Staat de datum van de iphone goed?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha. Oke bigboy zoals jij het wilt .. Laat maar zitten die datum heeft er inderdaad niks mee te maken
Succes verder |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, heb vandaag nieuwe simkaart geplaatst. Dank jullie wel voor de hulp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
Ontgrendelen simkaart 4S lukt niet | reprise3 | iPhone algemeen | 12 | 26-03-12 11:01 |
kan niet meer ontgrendelen | ibn | iPhone algemeen | 4 | 22-03-12 13:53 |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | Erdg | iPhone algemeen | 6 | 12-01-10 21:00 |
Kan niet ontgrendelen | stijnjasper | Archief | 3 | 14-07-08 14:38 |
|
|