iPhone 3G blijft in recovery mode (1015) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een vriend heeft een iPhone 3G met firmware 4.2.1. Het probleem was dat hij geen what's app hierop kon gebruiken. Mijn idee was om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G blijft in recovery mode (1015)
Hallo,
een vriend heeft een iPhone 3G met firmware 4.2.1. Het probleem was dat hij geen what's app hierop kon gebruiken. Mijn idee was om dan maar firmware 4.3 op de iphone te zetten. Nu is het hele idee in beetje mislukt want het werkte helemaal niet (was natuurlijk te verwachten maar toch). Het herstellen via iTunes werkt jammer genoeg ook niet (foutcode 1015). Ik snap dat downgraden niet toegestaan is bij Apple maar staat nu een firmware op die hoger is dan het hoogste wat voor de 3G beschikbaar. Downgraden via redn0w wil ook niet lukken omdat de iPhone niet in de DFU mode wil komen omdat het steeds weer in de recovery komt. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Kon dit probleem namelijk niet op het forum vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
1015, ios 4.2.1, ios 4.3, iphone 3g, recovery |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft in recovery mode | stefdejong | iPhone algemeen | 2 | 10-03-12 17:37 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
iPhone blijft in recovery mode | Levitas | Archief | 2 | 27-01-10 14:01 |
iphone blijft in recovery mode | ramin | iPhone algemeen | 3 | 12-09-08 23:50 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
|
|