Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen Ik heb een iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB en sinds enkele dagen geleden komt er op mijn iPad "simlock actief" te staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad
Dag allen
Ik heb een iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB en sinds enkele dagen geleden komt er op mijn iPad "simlock actief" te staan. Elke keer als ik de simkaart wil ontgrendelen komt er de melding "even geduld" op te staan, maar deze melding blijft heel lang staan en de simkaart wordt niet ontgrendeld met als gevolg een "time-out" dat ik nog maar 2 pogingen heb om de simkaart te ontgrendelen. Als ik op "OK" klik komt de melding om de x-aantal seconden terug tevoorschijn wat erg vervelend is. De iPad is in DFU-modus herstelt, maar dit heeft het probleem niet opgelost. Ik kan mijn simkaart wel in een andere iPad ontgrendelen, dus ik denk dat mijn cellular functie het begeven heeft... Iemand die hiervoor een mogelijke oplossing heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, er staat geen jailbreak meer op.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat was ik ook al aan het denken... Best jammer!
|
|
|||
|
|||
Wacht even! Heb je na een herstel in DFU mode eventueel een backup teruggezet met jailbreak restanten? Indien ja dan herstel nog eens zonder een backup terug te zetten en probeer of de SIM-kaart kan gelezen worden op de maagdelijk iPad.
|
|
|||
|
|||
Nee, ik heb een herstel in DFU-modus gedaan en als een nieuwe iPad geconfigureerd.
|
|
|||
|
|||
Dan zal er inderdaad iets mis zijn met de SIM-kaartlezer. Je hebt alle mogelijke softwareproblemen uitgesloten.
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig enig idee wat het zou kosten om het te laten herstellen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen flauw idee wat zo'n herstelling kan kosten. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan nog proberen om in een andere ipad of iphone de pincode uit te schakelen van de simkaart, misschien dat dit helpt?
|
|
|||
|
|||
Nee, dat lukt helaas niet.
Bijkomend probleem: de mobiele data wordt frequent automatisch ingeschakeld zodat de batterij van de iPad doet leeglopen... Laatst gewijzigd door Guest-20161104111522; 01-07-13 om 12:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn wachtwoord terug vinden op mijn iPad | annetjongepier | iPad algemeen | 3 | 20-06-13 14:59 |
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten | Kahless | iPad algemeen | 0 | 08-11-12 18:18 |
HELP mijn iphone leest mijn simkaart niet meer | tyronegun | iPhone algemeen | 9 | 27-08-12 22:41 |
Kan niet activeren omdat er een pincode op mijn simkaart zit | iheijnekamp | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 23:25 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
|
|