Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPad (3e generatie). Gisteravond vroeg de iPad zelf om een wachtwoord in te voeren nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten
Hallo allemaal,
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPad (3e generatie). Gisteravond vroeg de iPad zelf om een wachtwoord in te voeren nadat ik een emailadres had toegevoegd dus dat deed ik. Sinds vanmorgen moest ik een wachtwoord in voeren (hetgene dat ik had ingevoerd gisteren). Het probleem is dat ik het wachtwoord niet kan uitzetten. Ik kan wel in mijn iPad. De knop van wachtwoord uitzetten is doorzichtig. Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan mijn contacten niet terugzetten op mijn iPhone | Liifestyle | iTunes | 0 | 31-05-12 19:03 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|