//

3g Verbinding verbroken IOS 6.0.1

3g Verbinding verbroken IOS 6.0.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sedert upgrade naar ios 6.0.1 vliegt mijn 3g verbinding (MobileVikings) er heel regelmatig uit (6 keer op 10) wanneer mijn iPad in slaap gaat. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-12, 07:38
JavuMarke JavuMarke is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard 3g Verbinding verbroken IOS 6.0.1

Hallo,
Sedert upgrade naar ios 6.0.1 vliegt mijn 3g verbinding (MobileVikings) er heel regelmatig uit (6 keer op 10) wanneer mijn iPad in slaap gaat. Telkens ik de smartcase lid open, code invoer en weer aan de slag kan zie ik dat er geen verbinding meer is. Dan moet ik in instellingen de mobiele data uit/aan schakelen en gaat ie weer goed. Vervelend.

Nog iemand de zelfde issue of misschien zelfs een oplossing?

Met vriendelijke groeten,
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-12, 08:15
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik neem aan dat bij elke iPhone/iPad het normaal is om tijdens stand-by tijd zijn/haar 3G uit te schakelen.
Jou probleem is inderdaad alleen een beetje anders, probeer eens je netwerkinstellingen te resetten, dit heeft bij mij met al mijn netwerk/Wi-Fi problemen 9 van de 10 keer wel geholpen.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 08-11-12, 08:17
Tommac Tommac is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Mobile Vikings.
Ja, bij mij ook sinds upgrade naar ios 6.0.1 ben ik zeer vaak mijn verbinding met het 3G netwerk kwijt op mijn iPad, die hoeft daarvoor niet in slaapmodus te gaan. Gewoon van de ene op andere moment valt de verbinding weg. Ik moet niet in de instellingen mobiele data gaan, gewoon even op vliegtuigmodus zetten en terug normaal en de verbinding is terug.
Wel een vervelend voorval telkens.
Heeft er hier iemand een oplossing voor?
Groetjes Tom

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2012 om 08:19 ----------

Netwerkinstellingen heb ik gereset, 3G verbinding blijft evengoed wegvallen. :-(
  #4  
Oud 08-11-12, 08:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ik neem aan dat bij elke iPhone/iPad het normaal is om tijdens stand-by tijd zijn/haar 3G uit te schakelen.
Die veronderstelling klopt helaas niet, 3G blijft ingeschakeld in stand-by mode.
  #5  
Oud 08-11-12, 08:21
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die veronderstelling klopt helaas niet, 3G blijft ingeschakeld in stand-by mode.
Oh dan gaat mijn batterij nog lekker lang mee voor iemand die 3G continue heeft aanstaan! Maar om verdere discussie te voorkomen.. Ik vind het in ieder geval wel vreemd dat ie dan wegvalt precies op het moment als je hem dichtklapt aangezien er dan verder niets anders gebeurt omdat tijdens stand-by tijd gewoon de 3G aanblijft.

EDIT:
Dus zal het in ieder geval niet aan de provider liggen! (denk ik?)
  #6  
Oud 08-11-12, 12:58
Tommac Tommac is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:

EDIT:
Dus zal het in ieder geval niet aan de provider liggen! (denk ik?)
Mobile Vikings gaat over het Base-netwerk, waar ik een abonnement heb voor mijn iPhone. Daar heb ik de problemen niet mee. Dus, ik er niet goed aan volgen?
Reageren

Labels
3g verbinding, ios 6.0.1, ios 6.01 update, mobiele verbinding



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3 synchronisatie: verbinding wordt verbroken kruip03 iPhone algemeen 1 05-11-10 23:24
Iphone 3G update - bluetooth verbinding verbroken Jackie de B iPhone algemeen 0 03-08-10 11:26
iPhone 4 verbroken verbinding MikeNL iPhone algemeen 3 01-08-10 18:21
Verbinding na 2 minuten verbroken Excaliber Archief 2 08-04-10 20:24
Verbinding na ca. 1 minuut verbroken BobNL iPhone algemeen 3 29-04-08 09:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.