iPhone 4 verbroken verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Net de eerste dag van mijn nieuwe iPhone 4, alleen ik heb een probleempje wat me dwars zit. Ik heb Beejive gekocht, is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 verbroken verbinding
Hallo,
Net de eerste dag van mijn nieuwe iPhone 4, alleen ik heb een probleempje wat me dwars zit. Ik heb Beejive gekocht, is een IM applicatie. Als ik de iphone met rust laat en dan bijv. een uur later weer terug kom is mijn skype & beejive niet meer verbonden. Hoe krijg ik het voor elkaar dat die verbonden blijven? Had al gekeken in de instellingen maar niet iets gevonden. Weet eigenlijk ook niet waar het aan zou kunnen liggen, wordt Wi-Fi uitgezet na een bepaalde tijd? met vriendelijke groet, Michael |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
ik denk van wel. als ik hem een tijdje met rust laat en weer terug kom blijken al die programmas niet meer verbonden te zijn.
is daar dan soms een instelling voor? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3 synchronisatie: verbinding wordt verbroken | kruip03 | iPhone algemeen | 1 | 06-11-10 00:24 |
Iphone 3G update - bluetooth verbinding verbroken | Jackie de B | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 12:26 |
Verbinding na 2 minuten verbroken | Excaliber | Archief | 2 | 08-04-10 21:24 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | iPhone algemeen | 0 | 11-10-08 12:50 |
Verbinding na ca. 1 minuut verbroken | BobNL | iPhone algemeen | 3 | 29-04-08 10:24 |
|
|