iPhone 3 synchronisatie: verbinding wordt verbroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iphone aan de pc koppelt gaat hij netjes de foto's overzetten, daarna wil het systeem de nieuwe software 4.1 eropzetten . Phone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3 synchronisatie: verbinding wordt verbroken
Wanneer ik mijn iphone aan de pc koppelt gaat hij netjes de foto's overzetten, daarna wil het systeem de nieuwe software 4.1 eropzetten .
Phone wordt gesynchroniseerd maar na 1 minuut stopt deze ermee mee met de mededeling dat de iphone is losgekoppeld. Kom dus niet verder . Wie weet raad (gebruik een windows computer) Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet het neit zeker, maar je zou even kunnen instellen dat je telefoon niet automatisch in stand-by gaat, en dan proberen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek wordt regelmatig verbroken... | hardew | iPhone algemeen | 8 | 13-05-11 09:36 |
Gesprek wordt verbroken na ongeveer 50 sec op GS | rongerssen | iPhone algemeen | 1 | 05-11-10 12:43 |
Iphone 3G update - bluetooth verbinding verbroken | Jackie de B | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 12:26 |
iPhone 4 verbroken verbinding | MikeNL | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 19:21 |
na 60 à 80 sec wordt gesprek steeds verbroken | 42511 | Unlock [archief] | 3 | 05-06-08 21:49 |
|
|