Koopadvies gevraagd. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit te twijfelen om een iPad te kopen, aangezien ik ook een iPhone heb en deze mij heel goed bevalt. Nou is mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koopadvies gevraagd.
Ik zit te twijfelen om een iPad te kopen, aangezien ik ook een iPhone heb en deze mij heel goed bevalt.
Nou is mijn vraag zal ik een iPad Mini of een iPad 2 nemen? De grote van het scherm en waarvoor ik hem ga gebruiken is niet zo belangrijk in mijn keuze, maar wat ik graag wil is dat die nog lang ondersteund met een volledige/zo groot as mogelijke functionaliteit. Alvast bedankt. Coen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPad mini zal langer ondersteund worden dan de iPad 2.
|
|
|||
|
|||
Uiteraard wordt het nieuwste model het langste ondersteund als het gaat om updates. Als het scherm niet uitmaakt zou ik dus voor de mini kiezen.
|
|||
|
|||
iPad 2 en lange ondersteuning gaat niet zo goed samen. De iPad 2 gaat er met de eerst volgende iOs versie gewoon uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beide worden in de volgende iOS-versie gewoon ondersteund hoor.
These are the officially supported iOS 7 devices: iPhone 4 iPhone 4S iPhone 5 iPad 2 iPad 3 iPad 4 iPad Mini iPod touch 5th gen |
|
|||
|
|||
Iets met klok en klepel?
|
|||
|
|||
Ik bedoel de volgende iOs versie (iOs 8, aangezien 7 al een soort uit is). De iPad 2 is namelijk de oudste iPad + krijgt al niet alle iOs 7 functie's. De iPhone 4s gaat er waarschijnlijk nog niet uit, daar zit de 4 nog voor. En de 4s is "jonger". Daarbij is de iPad 2 op iOs 6 ook al niet echt een snelheidsmonster meer, ik denk niet dat ie iOs 8 gaat draaien.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ipad mini nu 273 bij de BCC
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dank jullie allen. Ik zat zelf ook al meer naar de mini toe te kijken, ik ga nu wachten op de nieuwe iPad mini.
|
Labels |
ipad 2, ipad mini, koopadvies |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koopadvies | pterol | Koopinformatie Nederland | 13 | 21-08-10 15:46 |
iPhone 4 koopadvies? | Cencicodis | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-07-10 02:11 |
Koopadvies gevraagd | haroldinho | Archief | 2 | 10-04-09 01:30 |
iphone koopadvies gevraagd | isomis | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-10-08 18:51 |
|
|