ipad niet zichtbaar in windowsverkenner wel in itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren in bezit van nieuwste Ipad Rhetina. Gisteren was de ipad zichtbaar in windowsverkenner nu niet meer. Ik heb al geprobeerd om de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad niet zichtbaar in windowsverkenner wel in itunes
Sinds gisteren in bezit van nieuwste Ipad Rhetina.
Gisteren was de ipad zichtbaar in windowsverkenner nu niet meer. Ik heb al geprobeerd om de ipad pas aan te zetten als de kabel is aangesloten, dit helpt niet. Indien in ITunes open op de laptop is mijn ipad wel zichtbaar. Wat moet ik doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPad wordt door Windows gezien als een camera. Maak eens een foto met de iPad, Windows zal hem dan waarschijnlijk wel zien en de map DCIM/100APPLE tonen.
|
|
|||
|
|||
foto gemaakt en nog steeds niet zichtbaar in verkenner. net nog test gedaan USB stick en die wordt wel herkent. Tevens gaat iTunes telkens wanneer ik de ipad aansluit synchroniseren.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2013 om 23:15 ---------- iets te snel mijn ipad word nu inderdaad weer herkent, bedankt voor je antwoord. ik had inderdaad fotos gemaakt maar verwijderd vandaar dat hij de ipad niet meer herkende |
|
|||
|
|||
Ja, er moet tenminste één foto in de Filmrol (/DCIM/100APPLE) staan. Dan wordt de iPad herkend door Windows als een camera.
Succes verder |
Labels |
usb kabel, verkenner, windows 7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad niet zichtbaar in iTunes via Wi-Fi | brugge2 | iTunes | 8 | 15-02-12 10:55 |
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad | brokkie | iPad algemeen | 0 | 22-01-11 19:16 |
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? | mauhof | iPad algemeen | 3 | 15-11-10 14:49 |
iPhone: Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone | Booty | Jailbreak | 0 | 21-03-10 18:00 |
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes | lucvanmolken | iPhone Apps | 11 | 29-07-09 02:14 |
|
|