//

ipad niet zichtbaar in windowsverkenner wel in itunes

ipad niet zichtbaar in windowsverkenner wel in itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren in bezit van nieuwste Ipad Rhetina. Gisteren was de ipad zichtbaar in windowsverkenner nu niet meer. Ik heb al geprobeerd om de ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-13, 22:55
anne1012 anne1012 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard ipad niet zichtbaar in windowsverkenner wel in itunes

Sinds gisteren in bezit van nieuwste Ipad Rhetina.
Gisteren was de ipad zichtbaar in windowsverkenner nu niet meer.
Ik heb al geprobeerd om de ipad pas aan te zetten als de kabel is aangesloten, dit helpt niet. Indien in ITunes open op de laptop is mijn ipad wel zichtbaar. Wat moet ik doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-13, 23:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De iPad wordt door Windows gezien als een camera. Maak eens een foto met de iPad, Windows zal hem dan waarschijnlijk wel zien en de map DCIM/100APPLE tonen.
  #3  
Oud 30-06-13, 23:14
anne1012 anne1012 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

foto gemaakt en nog steeds niet zichtbaar in verkenner. net nog test gedaan USB stick en die wordt wel herkent. Tevens gaat iTunes telkens wanneer ik de ipad aansluit synchroniseren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juni 2013 om 23:15 ----------

iets te snel mijn ipad word nu inderdaad weer herkent, bedankt voor je antwoord. ik had inderdaad fotos gemaakt maar verwijderd vandaar dat hij de ipad niet meer herkende
  #4  
Oud 30-06-13, 23:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, er moet tenminste één foto in de Filmrol (/DCIM/100APPLE) staan. Dan wordt de iPad herkend door Windows als een camera.

Succes verder
Reageren

Labels
usb kabel, verkenner, windows 7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPad niet zichtbaar in iTunes via Wi-Fi brugge2 iTunes 8 15-02-12 09:55
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad brokkie iPad algemeen 0 22-01-11 18:16
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 13:49
iPhone: Apps wel zichtbaar in iTunes, niet op iPhone Booty Jailbreak 0 21-03-10 17:00
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes lucvanmolken iPhone Apps 11 29-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.