kan niet meer ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn code vergeten en er werd mij gezegd dat ik op iTunes moest aansluiten en dat het dan opgelost ging zijn, maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer ontgrendelen
Ik ben mijn code vergeten en er werd mij gezegd dat ik op iTunes moest aansluiten en dat het dan opgelost ging zijn, maar er is niets gebeurd. Nu, ik weet niet echt wat ik moet doen. Zijn er hier een paar tips over wat ik moet doen? Kan het ook zonder naar de winkel te gaan?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
....Teruggeven aan de eigenaar
|
|||
|
|||
Het kan zeker zonder dat je naar de winkel gaat.
Betreft het een buiterlandse iphone? of een Nederlandse Iphone? |
|
|||
|
|||
opgelost
Het is een iPhone die ik in Belgie heb gekocht, iPhone 3gs. Ik heb ondertussen al een oplossing gevonden:
Ik heb alles gewist, ook de code, nu kan ik er terug op maar alles ben ik wel kwijt. telefoonnummers, muziek,... |
|
||||
|
||||
Waren ook al meerdere topics van. Hier kan een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | bjade | iPhone algemeen | 7 | 07-02-14 10:18 |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | Erdg | iPhone algemeen | 6 | 12-01-10 21:00 |
HELP! Kan Iphone niet meer ontgrendelen! | Sanne3 | Archief | 3 | 17-09-09 14:07 |
niet meer ontgrendelen | imprezaturbogirl | iPhone algemeen | 2 | 12-12-08 19:33 |
Kan niet ontgrendelen | stijnjasper | Archief | 3 | 14-07-08 14:38 |
|
|