nederlandstalige handleiding ipad air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben nieuw hier en sinds ik de ipad air heb vond ik het wel nuttig om me hier bij aan te sluiten mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nederlandstalige handleiding ipad air
hallo,
ik ben nieuw hier en sinds ik de ipad air heb vond ik het wel nuttig om me hier bij aan te sluiten mijn vraag is of er ergens een nederlandstalige handleiding beschikbaar is van de ipad air, sorry indien dit al is gevraagd maar ik heb er voorlopig nog niks over gevonden alvast bedankt grtzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zal het voorlopig moeten doen met de handleidingen van de oudere iPads:
Apple ? Support - Handleidingen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn ipad instellen dat hij geluid geeft bij binnenkomende mail en hoes gesloten is
|
|
|||
|
|||
Instellingen/Algemeen/Vergrendel/Ontgrendel uitschakelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 februari 2014 om 20:52 ---------- Hallo Beech43,ik heb het zo gedaan vergrendel/ontgrendel knop was groen heb het uit gezet en van de laptop een mail naar ipad gestuurd maar kreeg geen geluid |
|
|||
|
|||
En je krijgt wel geluid als de case open is ? Wat voor case is het ?
|
|
|||
|
|||
Het is een ipad air,hij geeft geen geluid bij het openen maar er staat een 1 bij de envelop
|
|
|||
|
|||
Het gaat mij niet om het openen, maar als de case open is en er komt een mailtje binnen geeft ie dan wel een beep ?
|
|
|||
|
|||
Ja wel als hij open is maar niet als de case dicht is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|