Safari reageert nergens op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 week geleden heb ik een ipad 4 overgenomen van iemand anders. Hij werkt perfect, alleen wil safari nergens op reageren, als ik safari openen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari reageert nergens op
2 week geleden heb ik een ipad 4 overgenomen van iemand anders. Hij werkt perfect, alleen wil safari nergens op reageren, als ik safari openen krijg ik wel een webpagina te zien maar kan ik nérgens op drukken. Als ik vervolgens op de thuisknop druk, opent safari nog enkele keren uit zichzelf. Nu heb ik al gegoogled, en probeerde ik naar instellingen te gaan, als ik daar naar de instellingen van safari wil gaan reageert hij weer helemaal nergens op. Ik heb via itunes de fabrieksinstellingen terug gezet en dat lukte, nu ik de reservekopie terug wil zetten blijft hij vast hangen bij het balkje onder het apple-teken. Ik heb de ipad losgekoppeld van mijn macbook, maar hij blijft gewoon op het beeld staan met het balkje onder het apple teken. Weet iemand een oplossing of iets wat ik nu kan proberen ? als ik nu de thuisknop en de aan/uitknop ingedrukt houdt, start hij opnieuw op en keert hij terug naar het balkje met het apple teken.
Laatst gewijzigd door Macmiller2; 16-02-14 om 20:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
helemaal niemand??
|
|
|||
|
|||
Zet de iPad in DFU mode en herstel dan met iTunes.
|
Labels |
ipad, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S reageert nergens op | henrietteheijne | iPhone algemeen | 7 | 14-08-12 11:34 |
Iphone reageert nergens meer op | sample1968 | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 21:51 |
iPhone oververhit en reageert nergens op | cubesten | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:09 |
iPhone reageert nergens meer op? | PaulDurden | Archief | 4 | 13-02-10 20:52 |
Reageert nergens meer op | remystorm | Archief | 1 | 25-11-09 20:19 |
|
|