iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger als ik foto's trok met se iPhone kwamen die automatisch ook op de iPad te staan. Maar nu niet meer... En vind niet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad
Vroeger als ik foto's trok met se iPhone kwamen die automatisch ook op de iPad te staan. Maar nu niet meer...
En vind niet hoe ik dat moet veranderen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Activeer op de Mac Fotostream eens (als je dat nog niet gedaan hebt). Kijk dan in iPhoto (met Fotostream ingeschakeld) of de plaatjes er nog staan.
Als dat het geval is dan zet Fotostream op de iPhone en iPad uit. Herstart beide toestellen en zet Fotostream weer aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? | johnnybt | Muziek, foto & video | 17 | 05-06-11 00:36 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone | mwk | iTunes | 4 | 22-06-10 20:14 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|