Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb pas mijn iphone op mijn bluetooth autoradio gekoppelt het ging goed alleen is mij iets opgevallen, bluetooth blijft zoeken naar nieuwe apparaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten
hallo
ik heb pas mijn iphone op mijn bluetooth autoradio gekoppelt het ging goed alleen is mij iets opgevallen, bluetooth blijft zoeken naar nieuwe apparaten ik neem aan dat dit heel veel batterij kost. weet iemand hier een oplossing voor, ik heb heel veel gezocht op internet en hier maar niks wat ik kon gebruiken. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja heb precies hetzelfde op mijn Iphone 5. Net gekoppeld aan parrot carkit ging makelijk, maar nu ik carkait uitgezet blijft bluethooth maar zoeken.
Wie weet een oplossing. Gr. Nico] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dank je. Maar door de het blijft zoeken gaat de accu heel snel leeg. Dus dan maar uitzetten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken | Seline91 | iPhone algemeen | 0 | 21-05-11 22:51 |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider | alexander123 | Unlock | 1 | 28-08-10 21:55 |
Iphone blijft continu herstarten | KennyH | iPhone algemeen | 8 | 26-05-09 11:41 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|