Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 dagen het internet in mijn telfort abbonnement geactiveerd alleen lukt het niet om de internet-tethering intestellen. Ik heb hier toe niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken
Ik heb sinds 2 dagen het internet in mijn telfort abbonnement geactiveerd alleen lukt het niet om de internet-tethering intestellen. Ik heb hier toe niet de mogelijkheid hij blijft continue zelf zoeken kan er dus ook niet op klikken ofzo.
Ik wil heel graag internetten, en hoop dus dat iemand hier wat voor weet. heb hem al opnieuw opgestart enzo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten | mamutskywalker | iPhone algemeen | 4 | 11-05-13 16:09 |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
iPhone blijft zoeken ( geen service ) | angelfromhell84 | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 13:48 |
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider | alexander123 | Unlock | 1 | 28-08-10 21:55 |
iPhone blijft zoeken | Eduardboon | iPhone algemeen | 4 | 11-05-10 14:49 |
|
|