iMessagenummer wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, We hebben hier een iPhone 4 waarbij we het volgende probleem hebben: iMessage werkt niet goed, je kan wel een bericht als iMessage versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessagenummer wijzigen
Hallo,
We hebben hier een iPhone 4 waarbij we het volgende probleem hebben: iMessage werkt niet goed, je kan wel een bericht als iMessage versturen maar een bericht terug is gewoon een sms. Nu heb ik zitten kijken in de instellingen en daar zag ik dat bij de iMessage instellingen en telefoon instellingen nog het tijdelijke nummer stond waarmee de telefoon geleverd is. Dit nummer later omgezet naar het nummer dat via nummerbehoud is overgekomen. Het tijdelijke nummer heb ik veranderd in het nummer dat het moet zijn. In de instellingen van telefoon is het veranderd, ook bij contacten is "mijn nummer" veranderd. Alleen bij iMessage instellingen staat nog steeds het tijdelijke nummer, wat ook daar niet te wijzigen is. Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pincode wijzigen | NanneMan | iPhone algemeen | 7 | 24-11-12 20:27 |
Apple ID wijzigen | Venno | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 21:35 |
Agenda wijzigen | lampa | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 08:23 |
.com knop wijzigen in .nl? | PSlomp | iPad algemeen | 10 | 19-06-10 20:34 |
contacten wijzigen | fritskos | iPhone algemeen | 0 | 30-05-10 09:56 |
|
|