originele watch lader ok voor de de series 4? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb momenteel een series 0, met verschillende laders. Als ik een series 4 koop, werken de oudere laders nog, of is er een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
originele watch lader ok voor de de series 4?
Hallo,
Heb momenteel een series 0, met verschillende laders. Als ik een series 4 koop, werken de oudere laders nog, of is er een nieuwe speciefieke voor de nieuwste watch? thanks, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
denk het wel op de verschillende review zijn deze toch het zelfde zoals ik kan zien
|
|||
|
|||
Ik bevestig dat mijn lader van de Series 0 prima werkt met mijn Series 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Passen series 2 bandjes op de series 3 watch? | coenox | Apple Watch accessoires en onderdelen | 1 | 02-10-17 20:07 |
Nieuwe originele usb lader??? | waalboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 24-11-08 15:28 |
Originele lader iPhone USA | bvoutryve | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-08-08 20:05 |
|
|