iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Watch 4 geen notificaties email. (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/183426-watch-4-geen-notificaties-email.html)

huisvrouwtje 03-12-18 20:40

Sinds vandaag ontvang ik ineens notificatie van mijn mail op mij watch.
Een aantal dagen geleden heb Ik alles nog eens nagelopen en de berichtgeving een keer van watch naar match met iPhone gezet en ineens deed hij het. Geen idee , Maar ben er blij mee.Voorheen ontving ik ze wel op mijn watch maar dan moest ik eerst het icoon met mail aantikken. Nu komt de berichtgeving dmv melding

edc 11-12-18 08:14

Sinds update naar IOS 12.1.1 en Watchos 4.1.2 (AW series 2) werken de notificaties opnieuw met geluid.

Spreeuwke 16-12-18 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke (Bericht 1046639)
Apple support heeft me vandaag telefonisch laten weten dat ze nog altijd geen oplossing hebben voor het probleem. Volgens hun zeggen, zijn ze er volop mee bezig maar kunnen op dit moment niet inschatten wanneer er een oplossing zal zijn. Het zal vermoedelijk met de volgende upgrade van de Watch of de volgende upgrade van iOs zijn !
Support heeft mij beloofd dat ze mij telefonisch zullen verwittigen zodra ze meer weten.
Er blijft dus niets anders over dan geduld te hebben en te blijven rondlopen met een dure Watch en iPhone die voor een groot stuk niet meer beantwoorden aan de specificaties waarvoor ze ontworpen zijn.
Toch wel jammer. :(

Apple Support weet er echt geen raad mee. Ze hebben van alles geprobeerd, maar telkens zonder resultaat. Ten einde raad ben ik dan maar naar een Apple reparatie center geweest (Switch) en mijn Watch daar achtergelaten. Ben benieuwd wat hier uit zal komen.
Ik blijf het bedroevend vinden dat er geen oplossing gegeven kan worden aan een probleem dat Apple Support bij het inloggen op mijn Watch zelf heeft vastgesteld.
We zijn nu 2,5 maanden verder en mijn Watch werkt nog niet !

edc 16-12-18 17:42

Vreemd, bij mij is het probleem nochtans opgelost met de laatste updates. Dit wordt trouwens bevestigd op diverse andere fora.

Spreeuwke 20-12-18 15:18

Terwijl mijn Watch bij Switch was, is er een upgrade 5.1.2. geweest. Ze hebben mij gemeld dat deze upgrade het probleem heeft opgelost. Inderdaad, sindsdien werken de notificaties zoals het hoort. Probleem is dus eindelijk opgelost.

slotje mag erop.

bmr 20-01-19 17:52

Watch 4 geen notificaties email
 
'Gelukkig' zie ik dat ik niet de enige ben met problemen met notificaties.
Met m'n Watch 4 krijg ik wel notificaties van bijvoorbeeld nieuws-apps maar niet van workouts en niet van mijn agenda.
Ik heb de Watch nu drie weken en ben vrij zeker dat dit in het begin wel goed was, maar het zou kunnen dat het vanaf het begin al niet goed ging. Op mijn Watch '0' had ik er geen enkel probleem mee.

bmr 20-01-19 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bmr (Bericht 1047483)
'Gelukkig' zie ik dat ik niet de enige ben met problemen met notificaties.
Met m'n Watch 4 krijg ik wel notificaties van bijvoorbeeld nieuws-apps maar niet van workouts en niet van mijn agenda.
Ik heb de Watch nu drie weken en ben vrij zeker dat dit in het begin wel goed was, maar het zou kunnen dat het vanaf het begin al niet goed ging. Op mijn Watch '0' had ik er geen enkel probleem mee.

Deels opgelost!
Ik had al 5.1.2. Ik heb alle apps verwijderd maar het probleem bleef zich voordoen. Maar na eerst herstarten te hebben geprobeerd en daarna toch een reset van de Watch krijg ik nu in ieder geval wel notificaties van de Agenda!! Pff..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.