Automatisch starten workouts discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het automatisch starten van workouts een watchOS 5 feature of werkt dit alleen met de aw 4. Bij mij werkt dit blijkbaar niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch starten workouts
Is het automatisch starten van workouts een watchOS 5 feature of werkt dit alleen met de aw 4. Bij mij werkt dit blijkbaar niet op mijn series 3.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
automatisch starten vorkaut
ik heb (nu nog) een 3. laatst werd ik verrast door het feit dat ik tijdens het uitlaten van mijn hond ineens de melding kreeg dat de workout app een snelle wandeling had gedetecteerd en op ik die workout ook wilde starten.... met andere woorden..werkt mi ook bij de Watch 3
|
|
|||
|
|||
Ok dan hapert er iets bij mijn watch want deze geeft dit niet aan terwijl ik toch een aantal km gestapt heb. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn.
|
|
|||
|
|||
het enige dat ik kan bedenken is de Watch opnieuw opstarten.....maar dat zal je al hebben geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
Had dit al geprobeerd. Nu een keer watch losgekoppeld van iPhone en volledig gewist en dan reservekopie terug gezet. Hopelijk werkt het nu wel, morgen eens uittesten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Series 4, en hij heeft me nog geen enkele keer gevraagd of ik met iets bezig was... Ook niet na tijdje stappen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1minuut, 5 minuten of nog langer. Heb gisteren 20 km gefietst en geen automatische start. Als mijn series 4 binnen is, de serie 3 toch eens binnen brengen, blijkbaar moet er dan toch iets mis zijn. |
|
|||
|
|||
Het was een snelle wandeling van ongeveer een half uur....moet daarbij wel zeggen dat hij de dagen daarna terwijl ik toen zelfs langer liep, de melding niet meer gaf. Overigens wielren ik. en daar heeft hij ook niet automatisch gestart. De informatie daarover nog eens nagelezen. Kijk even in de app Watch app op je iPhone bij mijn Watch-Work out- of je de herinnering om te starten aan hebt staan. werkt voor hardlopen, wandelen of zwemmen ook bij crosstrainer of roeitrainer (als het goed is)
|
|
|||
|
|||
In de instellingen staat alles aan zoals het moet. Maar begin meer en meer te vermoeden dat dit weer zo’n feature is,dat door Apple nog serieus moet worden bijgeschaafd.
|
|
|||
|
|||
Apple Watch 3. Werkt bij mij perfect. Je moet wel flink doorstappen. Melding komt na 10 minuten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op mijn 3 is het een redelijk onbetrouwbare feature. Vaak krijg ik de melding na ongeveer 10 minuten lopen. Soms pas na enkele kilometers en heel af en toe, na een kleine 6 km, wanneer ik bijna weer thuis ben. Sinds de update naar OS5 is de afstand van een rondje wat ik vaak loop teruggegaan van 6,2 km naar 5,8 km. (geen bochten afgesneden o.i.d. )
|
|
|||
|
|||
je kunt de watch ook kalibreren. in iculture kun je opzoeken hoe je dat moet doen. daarna zou hij het goed moeten doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch starten app bij connecten met auto | Luuk91 | iPhone Apps | 4 | 26-02-13 09:28 |
automatisch starten ipod | Jlensink | iPhone algemeen | 4 | 14-04-11 21:55 |
Automatisch opnieuw starten | tbl | iPhone algemeen | 0 | 18-05-10 12:25 |
<embed> wil niet automatisch starten | Funnyplay | iPhone algemeen | 1 | 20-06-08 23:39 |
|
|