//

Automatisch starten workouts

Automatisch starten workouts discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het automatisch starten van workouts een watchOS 5 feature of werkt dit alleen met de aw 4. Bij mij werkt dit blijkbaar niet op ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29-09-18, 19:15
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X

Standaard Automatisch starten workouts

Is het automatisch starten van workouts een watchOS 5 feature of werkt dit alleen met de aw 4. Bij mij werkt dit blijkbaar niet op mijn series 3.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 29-09-18, 22:23
Dziakiewicz Dziakiewicz is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS

Standaard automatisch starten vorkaut

ik heb (nu nog) een 3. laatst werd ik verrast door het feit dat ik tijdens het uitlaten van mijn hond ineens de melding kreeg dat de workout app een snelle wandeling had gedetecteerd en op ik die workout ook wilde starten.... met andere woorden..werkt mi ook bij de Watch 3
Oud 30-09-18, 12:32
• iOS 12.2
• 12.2

Standaard

Ok dan hapert er iets bij mijn watch want deze geeft dit niet aan terwijl ik toch een aantal km gestapt heb. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn.
Oud 30-09-18, 18:59
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad

Standaard

het enige dat ik kan bedenken is de Watch opnieuw opstarten.....maar dat zal je al hebben geprobeerd.
Oud 30-09-18, 22:27
• iOS 12.2
• 12.2

Standaard

Had dit al geprobeerd. Nu een keer watch losgekoppeld van iPhone en volledig gewist en dan reservekopie terug gezet. Hopelijk werkt het nu wel, morgen eens uittesten.
Oud 01-10-18, 14:38
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3

Standaard

Ik heb een Series 4, en hij heeft me nog geen enkele keer gevraagd of ik met iets bezig was... Ook niet na tijdje stappen...
Oud 01-10-18, 18:58
• iOS 12.2
• 12.2

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dziakiewicz Bekijk bericht
ik heb (nu nog) een 3. laatst werd ik verrast door het feit dat ik tijdens het uitlaten van mijn hond ineens de melding kreeg dat de workout app een snelle wandeling had gedetecteerd en op ik die workout ook wilde starten.... met andere woorden..werkt mi ook bij de Watch 3
En hoelang was je dan ongeveer al onderweg.
1minuut, 5 minuten of nog langer. Heb gisteren 20 km gefietst en geen automatische start. Als mijn series 4 binnen is, de serie 3 toch eens binnen brengen, blijkbaar moet er dan toch iets mis zijn.
Oud 01-10-18, 19:40
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad

Standaard

Het was een snelle wandeling van ongeveer een half uur....moet daarbij wel zeggen dat hij de dagen daarna terwijl ik toen zelfs langer liep, de melding niet meer gaf. Overigens wielren ik. en daar heeft hij ook niet automatisch gestart. De informatie daarover nog eens nagelezen. Kijk even in de app Watch app op je iPhone bij mijn Watch-Work out- of je de herinnering om te starten aan hebt staan. werkt voor hardlopen, wandelen of zwemmen ook bij crosstrainer of roeitrainer (als het goed is)
Oud 01-10-18, 20:50
• iOS 12.2
• 12.2

Standaard

In de instellingen staat alles aan zoals het moet. Maar begin meer en meer te vermoeden dat dit weer zo’n feature is,dat door Apple nog serieus moet worden bijgeschaafd.
Oud 01-10-18, 22:52
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Apple Watch 3. Werkt bij mij perfect. Je moet wel flink doorstappen. Melding komt na 10 minuten.
Oud 18-10-18, 17:45
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
Apple Watch 3. Werkt bij mij perfect. Je moet wel flink doorstappen. Melding komt na 10 minuten.

Ook bij mijn 3. Je moet effectief flink doorstappen en je hand met de horloge niet in je zak steken; dan werkt het niet
Oud 10-11-18, 13:21
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1

Standaard

Op mijn 3 is het een redelijk onbetrouwbare feature. Vaak krijg ik de melding na ongeveer 10 minuten lopen. Soms pas na enkele kilometers en heel af en toe, na een kleine 6 km, wanneer ik bijna weer thuis ben. Sinds de update naar OS5 is de afstand van een rondje wat ik vaak loop teruggegaan van 6,2 km naar 5,8 km. (geen bochten afgesneden o.i.d. )
Oud 16-11-18, 20:18
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad

Standaard

je kunt de watch ook kalibreren. in iculture kun je opzoeken hoe je dat moet doen. daarna zou hij het goed moeten doen.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch starten app bij connecten met auto Luuk91 iPhone Apps 4 26-02-13 09:28
automatisch starten ipod Jlensink iPhone algemeen 4 14-04-11 21:55
Automatisch opnieuw starten tbl iPhone algemeen 0 18-05-10 12:25
<embed> wil niet automatisch starten Funnyplay iPhone algemeen 1 20-06-08 23:39

Regels voor berichten