Onnauwkeurige GPS gegevens discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vastgesteld dat de afgelegde weg tijdens Work-outs op de kaart zeer onnauwkeurig wordt weergegeven. Ik ben blijkbaar tijdens mijn laatste wandeling verschillende keren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onnauwkeurige GPS gegevens
Ik heb vastgesteld dat de afgelegde weg tijdens Work-outs op de kaart zeer onnauwkeurig wordt weergegeven.
Ik ben blijkbaar tijdens mijn laatste wandeling verschillende keren dwars door de huizen heen gelopen en ben in straten geweest die een paar huizenblokken verder liggen dan waar ik geweest ben. Ik begrijp niet hoe dit kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer je Watch eens te herstarten. Was je iPhone verbonden met je watch tijdens de workout? Dan wordt namelijk altijd de GPS van je iPhone gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Hello Johnno87,
Bedankt voor je reactie. Ik had de Watch al herstart en zelfs losgekoppeld van de iPhone. Zelfde resultaat. Tijdens de Workout was de Watch wel met de iPhone verbonden. Zou het een verschil kunnen geven als dit niet het geval zou zijn ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens verwijderen | delarte | iPhone algemeen | 5 | 27-11-12 16:19 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
gegevens | jupiter35 | iPhone algemeen | 2 | 02-07-10 21:23 |
sim gegevens | reinwardt | Archief | 1 | 07-07-09 09:49 |
|
|