Geen contactnamen op iWatch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar WatchOS 5.0.1 & iOS 12.0.1 een vreemd bugje: Als er mij iemand opbelt, of een (i)message stuurt, komt op de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen contactnamen op iWatch
Sinds de update naar WatchOS 5.0.1 & iOS 12.0.1 een vreemd bugje:
Als er mij iemand opbelt, of een (i)message stuurt, komt op de iPhone de naam van de beller op (mits in contactpersonen), maar op de iWatch staat enkel die persoon zijn/haar nummer. Zeer irritant, want das nu net één van de redenen dat ik dat horloge kocht: ik wil vlug even kijken wie het is die belt voor ik opneem. Een mens is met vanalles bezig en zodoende kan ik niet altijd mn handen vrij maken om een telefoontje op te nemen. Hoe krijg ik de naam terug op de iwatch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm, dat is heel raar. Bij mij komen gewoon de namen er op... Ik denk dat je je watch eens zal moeten resetten :-s
|
|
|||
|
|||
Ik heb het inmiddels gevonden denk ik.
Op de iWatch app op de iPhone koos ik voor Algemeen-stel opnieuw in. In die categorie stond onderaan "Herstel synchronisatiegegevens." Met dat te proberen heb ik overal weer namen bij de nummers staan en verder blijft alles lekker op z'n plek zonder reset. Bedankt voor je tip, want dat heeft me naar die "stel opnieuw in" geleid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contactnamen en gegevens verdwijnen plots.. | ergoboy | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 21:30 |
|
|