//

Geen contactnamen op iWatch

Geen contactnamen op iWatch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar WatchOS 5.0.1 & iOS 12.0.1 een vreemd bugje: Als er mij iemand opbelt, of een (i)message stuurt, komt op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-18, 17:48
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard Geen contactnamen op iWatch

Sinds de update naar WatchOS 5.0.1 & iOS 12.0.1 een vreemd bugje:


Als er mij iemand opbelt, of een (i)message stuurt, komt op de iPhone de naam van de beller op (mits in contactpersonen), maar op de iWatch staat enkel die persoon zijn/haar nummer.
Zeer irritant, want das nu net één van de redenen dat ik dat horloge kocht: ik wil vlug even kijken wie het is die belt voor ik opneem. Een mens is met vanalles bezig en zodoende kan ik niet altijd mn handen vrij maken om een telefoontje op te nemen.


Hoe krijg ik de naam terug op de iwatch?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-18, 11:46
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Hmm, dat is heel raar. Bij mij komen gewoon de namen er op... Ik denk dat je je watch eens zal moeten resetten :-s
  #3  
Oud 19-10-18, 19:43
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard

Ik heb het inmiddels gevonden denk ik.


Op de iWatch app op de iPhone koos ik voor Algemeen-stel opnieuw in. In die categorie stond onderaan "Herstel synchronisatiegegevens."
Met dat te proberen heb ik overal weer namen bij de nummers staan en verder blijft alles lekker op z'n plek zonder reset.


Bedankt voor je tip, want dat heeft me naar die "stel opnieuw in" geleid
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contactnamen en gegevens verdwijnen plots.. ergoboy iPhone algemeen 0 30-10-12 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.