Scherm apple watch 4 licht niet automatisch op wanneer iemand me belt? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer er iemand me belt, dan rinkelt het belsignaal wel op mijn apple watch, maar het scherm licht niet automatisch op. Ik moet dan eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm apple watch 4 licht niet automatisch op wanneer iemand me belt?
Wanneer er iemand me belt, dan rinkelt het belsignaal wel op mijn apple watch, maar het scherm licht niet automatisch op.
Ik moet dan eerst op het scherm tikken van de watch en dan pas krijg ik de groene en rode knop van opnemen of neerleggen van de telefoon functie te zien. Vroeger met mijn apple watch 3 lichtte dat scherm onmiddelijk op wanneer ik gebeld werd en moest ik dus niet eerst op het scherm tikken. Thans wanneer ik een messenger bericht ontvang op mijn apple watch 4, dan licht het scherm van de apple watch 4 wel onmiddelijk op. Volgens mij moet het een instelling zijn in de apple watch app op de iphone, maar ik kan de oplossing maar niet vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple watch serie3 reageert niet meer scherm<Beheer> | elly_iphone | iPhone algemeen | 0 | 11-10-18 19:18 |
Wanneer komt er een nieuwe apple watch serie? | Kabeimanteka | Apple Watch algemeen | 0 | 15-06-17 15:28 |
als iemand mij belt dan trilt de iPhone en ik krijg hem niet van de tril modus af | anske12345 | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 17:13 |
Iemand die mij belt. | apotheosis | Archief | 5 | 21-01-09 23:03 |
|
|