//

Scherm apple watch 4 licht niet automatisch op wanneer iemand me belt?

Scherm apple watch 4 licht niet automatisch op wanneer iemand me belt? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer er iemand me belt, dan rinkelt het belsignaal wel op mijn apple watch, maar het scherm licht niet automatisch op. Ik moet dan eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-18, 12:47
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard Scherm apple watch 4 licht niet automatisch op wanneer iemand me belt?

Wanneer er iemand me belt, dan rinkelt het belsignaal wel op mijn apple watch, maar het scherm licht niet automatisch op.
Ik moet dan eerst op het scherm tikken van de watch en dan pas krijg ik de groene en rode knop van opnemen of neerleggen van de telefoon functie te zien.
Vroeger met mijn apple watch 3 lichtte dat scherm onmiddelijk op wanneer ik gebeld werd en moest ik dus niet eerst op het scherm tikken.
Thans wanneer ik een messenger bericht ontvang op mijn apple watch 4, dan licht het scherm van de apple watch 4 wel onmiddelijk op.
Volgens mij moet het een instelling zijn in de apple watch app op de iphone, maar ik kan de oplossing maar niet vinden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch serie3 reageert niet meer scherm<Beheer> elly_iphone iPhone algemeen 0 11-10-18 18:18
Wanneer komt er een nieuwe apple watch serie? Kabeimanteka Apple Watch algemeen 0 15-06-17 14:28
als iemand mij belt dan trilt de iPhone en ik krijg hem niet van de tril modus af anske12345 iPhone algemeen 3 08-05-13 16:13
Iemand die mij belt. apotheosis Archief 5 21-01-09 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.