als iemand mij belt dan trilt de iPhone en ik krijg hem niet van de tril modus af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een vraagje als iemand mij beld dan trilt de iphone alleen en ik krijg hem niet meer van de tril modus af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
als iemand mij belt dan trilt de iPhone en ik krijg hem niet van de tril modus af
hoi ik heb een vraagje als iemand mij beld dan trilt de iphone alleen en ik krijg hem niet meer van de tril modus af zou iemand mij raad kunnen geven gr anske
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet de schakelaar aan de linkerbovenkant van je iPhone even op 'geluid' zetten. Wanneer je een oranje streepje ziet staat 'ie op stil.
|
|
||||
|
||||
okee bedankt stom dat ik daar niet op gelet hebt gr en bedankt
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 mei 2013 om 15:43 ---------- ik krijg hem er niet meer van af hij blijft op de tril stand staan dus dat was ook geen opsie gr |
|
|||
|
|||
instellingen > geluiden
Trillen bij belsignaal UIT Trillen bij geluid UIT |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 gekocht van iemand die hem geleast heeft | dogie | iPhone algemeen | 83 | 05-03-13 18:56 |
iPhone 2: Hoe krijg ik hem als nieuw of zelfs beter? | bheerkens | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 31-12-12 15:29 |
iPhone 3 gs vergrendeld, belt niet en trilt niet | Harze | iPhone algemeen | 0 | 22-09-11 01:52 |
Iemand die mij belt. | apotheosis | Archief | 5 | 21-01-09 23:03 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
|
|