//

iPhone 2: Hoe krijg ik hem als nieuw of zelfs beter?

iPhone 2: Hoe krijg ik hem als nieuw of zelfs beter? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is alweer bijna 5 jaar terug, maar ik herinner me nog goed hoe ik in New York mijn eerste iPhone 2 kocht. Dagen lang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-12, 01:39
bheerkens's schermafbeelding
bheerkens bheerkens is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard iPhone 2: Hoe krijg ik hem als nieuw of zelfs beter?

Het is alweer bijna 5 jaar terug, maar ik herinner me nog goed hoe ik in New York mijn eerste iPhone 2 kocht. Dagen lang ben ik bezig geweest met het jailbraken (ben ook a-technisch), maar ik had hem!

Nu ben ik alweer toe aan nummer 5, maar het design haalt het naar mijn gevoel niet in vergelijking met dat eerste toestel dat ook nog eens exclusief voelde omdat maar weinig mensen er mee liepen.

Omdat ik voor mijn werk veroordeeld ben tot een BB (zelfs een Nokia 3310 was beter geweest) wil ik graag mijn iPhone 2 uit het stof halen.

Nu is het scherm kapot (barst) en de batterij binnen een uur leeg, maar als ik google op reparatieservices ondersteund niemand meer deze oude dame.

Kan iemand mij helpen aan een dokter?

Onder het mom: "niet geschoten altijd mis" zou ik zelfs een stapje verder willen gaan: Zou het mogelijk zijn om de hardware te upgraden?
Het zou geweldig zijn als hij over 3G of een snellere processor zou kunnen beschikken.

Alvast bedankt!
__________________
An Apple a day...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-12, 03:26
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Op reparatie heb ik ook wel gezocht en weinig gevonden, en van hardware upgrades weet ik ook niks.

Maar een leuke software upgrade kun je doen met whited00r.com.

Ik heb het gisteren op mijn oude originele iPhone gezet, en dan kun je een hoop dingen die iOS 3.1.3 niet standaard kan.
Let wel op dat het een opgekrikte versie van iOS 3.1.3 is. Veel dingen kunnen dus nog steeds niet, zoals bijvoorbeeld whatsapp.
  #3  
Oud 31-12-12, 10:02
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Hoewel het idee leuk is misschien, net als een collega van me, ergens een 2e hands 4 op de kop tikken?
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #4  
Oud 31-12-12, 15:29
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Ik weet niet hoor maar Google iPhone 2 onderdelen 2de hit ;-)

Onderdelen iPhone 2G
iPhone 2G onderdelen - Display lcd glas kapot touch screen digitizer vervangen Reparatie - Brapa.com
Iphone 2g Onderdelen - MiniInThebox.com

Hier 3 sites met in ieder geval de onderdelen Gewoon zelf doen kost geen drol en wat heb je te verliezen handleidingen om een iPhone open te maken vind je volop op internet....! En stelt echt niks voor....
In dit topic in eerste bericht oa een link met foto's maar Google is youre best friend
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...3g-openen.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! Gingercoockie iPhone algemeen 3 23-01-12 12:00
Zou ik deze iphone proberen repareren of kan ik hem beter zo verkopen? freekdl iPhone algemeen 18 14-12-11 22:29
iPhone vijs zotgedraaid : krijg hem niet open... JanR iPhone algemeen 1 12-10-10 11:25
Welke firmware staat er op een ipad als je hem nu nieuw koopt? borgqueenx iPad algemeen 22 24-09-10 19:59
iPhone ingeleverd: hoe synchroniseren als ik een nieuwe krijg? Ironis iTunes 15 09-07-10 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.