Muziek op TV afspelen via de iPhone als bron discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Kan iemand mij zeggen hoe ik de muziek van mijn iphone kan afspelen via mijn tv. Er zijn usb , hdmi enz.. voorzien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op TV afspelen via de iPhone als bron
Hallo allemaal,
Kan iemand mij zeggen hoe ik de muziek van mijn iphone kan afspelen via mijn tv. Er zijn usb , hdmi enz.. voorzien (tv is nieuw) En welke kabel heb ik nodig ? Ik heb geprobeerd met een jackkabel zoals dat heet (rode en witte en gele steller en audio andere zijde van de kabel) OOk direct via usb in de tv dank U Laatst gewijzigd door andreonline; 31-12-12 om 13:08. Reden: deails |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Apple composite-AV-kabel - Apple Store (Nederland)
Of gewoon aansluiten op stereo.. Altijd beter dan tv.... En anders gewoon Apple tv hè ;-) |
|
||||
|
||||
ik heb hem aangesloten dmv een optische kabel van mijn apple tv naar mijn radio. Werkt top.
|
|
|||
|
|||
Gewoon hoofdtelefoon-ingang naar tulp.
Stekkertje van 1,50. Dat kan zelfs op een TV uit 1990 nog. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gevalletje verkeerde kanaal ingesteld denk ik.
|
|
|||
|
|||
mocht je tv Wi-Fi ondersteunen kan het nog veel makkelijker met het iphone programma imediashare, is te vinden in de appstore
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker | Slotemaker | Muziek, foto & video | 5 | 06-12-10 15:36 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone | paulmadejong | iTunes | 0 | 10-09-08 01:11 |
|
|