//

Muziek op PC afspelen vanaf iPhone

Muziek op PC afspelen vanaf iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het moment heb ik mijn iPhone op automatisch synchroniseren staan omdat dit voor mij ideaal werkt. Het nadeel hiervan is alleen dat je nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-08, 01:11
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard Muziek op PC afspelen vanaf iPhone

Op het moment heb ik mijn iPhone op automatisch synchroniseren staan omdat dit voor mij ideaal werkt. Het nadeel hiervan is alleen dat je nu geen muziek (welke op je iPhone staat) kan afspelen in iTunes op je pc. Dit kan weer wel als je Handmatig (Manual) beheren (manage), het 3de vakje, aanzet.

Nu is het zo dat ik beiden wil; automatisch synchroniseren van alleen mijn playlisten (dus niet manueel) maar ook muziek van mijn iPhone kan afspelen in iTunes. Weet iemand een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker Slotemaker Muziek, foto & video 5 06-12-10 15:36
muziek afspelen op iphone ddv4apple iPhone Apps 2 29-08-10 13:09
Muziek vanaf pc afspelen Jordylwd iPhone Apps 0 10-08-10 21:29
Muziek: Muziek draadloos afspelen op pc-speakers vanaf iphone rolandrossel2 Muziek, foto & video 9 07-06-08 14:06
Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? SuperDutch Archief 6 12-12-07 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.