Muziek op PC afspelen vanaf iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het moment heb ik mijn iPhone op automatisch synchroniseren staan omdat dit voor mij ideaal werkt. Het nadeel hiervan is alleen dat je nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op PC afspelen vanaf iPhone
Op het moment heb ik mijn iPhone op automatisch synchroniseren staan omdat dit voor mij ideaal werkt. Het nadeel hiervan is alleen dat je nu geen muziek (welke op je iPhone staat) kan afspelen in iTunes op je pc. Dit kan weer wel als je Handmatig (Manual) beheren (manage), het 3de vakje, aanzet.
Nu is het zo dat ik beiden wil; automatisch synchroniseren van alleen mijn playlisten (dus niet manueel) maar ook muziek van mijn iPhone kan afspelen in iTunes. Weet iemand een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker | Slotemaker | Muziek, foto & video | 5 | 06-12-10 15:36 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek vanaf pc afspelen | Jordylwd | iPhone Apps | 0 | 10-08-10 21:29 |
Muziek: Muziek draadloos afspelen op pc-speakers vanaf iphone | rolandrossel2 | Muziek, foto & video | 9 | 07-06-08 14:06 |
Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? | SuperDutch | Archief | 6 | 12-12-07 20:17 |
|
|