Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om via Itunes de muziek direct van je Iphone af te spelen. Bij mij is de muziek op mijn Iphone helemaal grijs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek op Iphone via Itunes afspelen??
Is het mogelijk om via Itunes de muziek direct van je Iphone af te spelen. Bij mij is de muziek op mijn Iphone helemaal grijs en kan deze niet selecteren. Wie o wie???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat je muziek grijs is klopt.. De muziek op je iphone zet je namelijk met itunes erop, dus de muziek die op je iphone staat, staat ook gewoon in je library van je itunes.
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt, maar stel dat ik bij een vriend kom en ik wil muziek van mijn Iphone bij hem afspelen kan dat dus niet.
En ik heb bv een externe HD met veel muziek erop, deze moet ik nu elke keer aansluiten om mijn muziek af te kunnen spelen ipv direct van mijn Iphone af. |
|
||||
|
||||
Nee dit is dus niet mogelijk zoals jij dat wil. Dat is een soort van beveiliging ingebouwd door apple ter voorkoming van het illegaal verspreiden van muziek
|
|
||||
|
||||
Nee maar ik hoef het er niet van af te kunnen halen. Dat kan ook niet met mijn Ipod. Kan maar 1 richting op kopieeren. Van pc naar ipod maar niet andersom. Gaat mij alleen om het afspelen.
|
|
||||
|
||||
Mja dat gaat dus ook niet.. Alleen afspelen op je ipod zelf, maar dat zal kwalitatief een stuk minder zijn
|
|
||||
|
||||
Neem een aux-verbindingskabeltje mee en sluit die gewoon aan op zijn/haar versterker. Werkt altijd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek afspelen op iphone via luidspreker | Slotemaker | Muziek, foto & video | 5 | 06-12-10 15:36 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple | viktorf | iTunes | 0 | 13-09-08 00:31 |
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone | paulmadejong | iTunes | 0 | 10-09-08 01:11 |
|
|