//

Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef?

Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mijn iPod touch 4 aan mijn dochtertje geven, omdat ik hem zelf sinds mijn iPhone 4 niet meer gebruik. Maar hoe wis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-13, 18:12
SWlover's schermafbeelding
SWlover SWlover is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef?

Hoi,

Ik wil mijn iPod touch 4 aan mijn dochtertje geven, omdat ik hem zelf sinds mijn iPhone 4 niet meer gebruik.
Maar hoe wis ik veilig alles van mijn iPod, zonder dat ik ook vanalles kwijt ben van mijn iPhone?

Ik wil voor haar gewoon een nieuw Apple ID aanmaken op de iPod.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-13, 22:05
robbie94 robbie94 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Weesp
Berichten: 29
Standaard

Hoi SWlover,

Je kunt gewoon naar instellingen > iTunes en App Store. Klik dan op je email dan verschijnt er een pop-up en hier kun je gewoon drukken op log uit.
  #3  
Oud 03-05-13, 03:44
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Met de optie van Robbie94 blijft alles wat nu op de iPod staat er gewoon op staan (alleen kan ze zonder jouw wachtwoord geen aankopen etc doen op jouw account).

Als je van plan bent om een nieuw account voor haar aan te maken en daar apps op te downloaden en voor haar haar eigen muziek op de iPod te zetten dan is het verstandiger om een account voor haar te maken en de iPod aan iTunes te hangen en te herstellen naar de fabrieksinstellingen (onder het nieuwe account). Hierdoor heb je een "nieuwe" en lege iPod die je naar believen kunt vullen met apps en muziek voor haar. Hierdoor heb je bij evt. updates niet het probleem dat ze jouw wachtwoord nodig heeft. Ook komen jouw foto's etc dan niet via de iCloud op haar iPod terecht.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #4  
Oud 08-05-13, 12:22
SWlover's schermafbeelding
SWlover SWlover is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 14
Standaard

Oké dank je wel, ik zal 't gaan proberen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ??? smillyapplefan iPhone algemeen 3 31-01-13 17:02
iPhone: Hoe kan ik mijn SHSH blobs terugvinden na herstel van mijn PC? iphone1997 Jailbreak 5 08-02-12 21:00
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? Besie iCloud 2 23-01-12 11:25
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 15:53
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.