Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum! Ik heb de Iphone 5 en wil mijn nog goed werkende Iphone 4 aan mijn zoon geven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ???
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum! Ik heb de Iphone 5 en wil mijn nog goed werkende Iphone 4 aan mijn zoon geven. Ik wil hem helemaal " schoon" aan hem geven net zoals je een nieuwe uit de doos pakt en dat al mijn gegevens/contacts/berichten e.d verwijderd zijn. Hoe kan ik dat het beste doen?? Via Itunes of via de instellingen op de Iphone zelf???? Bedankt voor alle tips alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
instellingen >Algemeen > stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor mijn zoon: verplaatsen games van mijn naar zijn iPad? | markcoutinho | iPad algemeen | 12 | 22-11-12 15:22 |
hoe mijn iphone 3gs opnieuw te activeren?? | spike12 | iPhone algemeen | 0 | 24-09-12 15:33 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
Hoe krijg ik mijn iphone aan de praat. | igregnl | Unlock [archief] | 5 | 20-01-08 23:40 |
|
|