//

Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ???

Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum! Ik heb de Iphone 5 en wil mijn nog goed werkende Iphone 4 aan mijn zoon geven. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-13, 16:00
smillyapplefan smillyapplefan is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ???

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum! Ik heb de Iphone 5 en wil mijn nog goed werkende Iphone 4 aan mijn zoon geven. Ik wil hem helemaal " schoon" aan hem geven net zoals je een nieuwe uit de doos pakt en dat al mijn gegevens/contacts/berichten e.d verwijderd zijn. Hoe kan ik dat het beste doen?? Via Itunes of via de instellingen op de Iphone zelf????
Bedankt voor alle tips alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-13, 16:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je zou die "transactie" ook kunnen beschouwen als een verkoop

Een iPhone klaarmaken voor de verkoop
  #3  
Oud 31-01-13, 16:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

instellingen >Algemeen > stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen
  #4  
Oud 31-01-13, 17:02
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor mijn zoon: verplaatsen games van mijn naar zijn iPad? markcoutinho iPad algemeen 12 22-11-12 15:22
hoe mijn iphone 3gs opnieuw te activeren?? spike12 iPhone algemeen 0 24-09-12 15:33
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34
Hoe krijg ik mijn iphone aan de praat. igregnl Unlock [archief] 5 20-01-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.