Apple Watch 5: batterij te snel leeg?? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw haar AW5 40mm (met nieuw design batterij) gaat veel te snel leeg. Ze heeft hem vanmorgen om 9 uur omgedaan en om 1400 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple Watch 5: batterij te snel leeg??
Mijn vrouw haar AW5 40mm (met nieuw design batterij) gaat veel te snel leeg. Ze heeft hem vanmorgen om 9 uur omgedaan en om 1400 uur riep ze dat hij leeg was.
Ding is drie dagen oud en ik vind dit onacceptabel. Iemand een idee waar dit door komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die van mij gaat ook zeer snel leeg.
|
|
|||
|
|||
Backup van vorig model apple watch is niet aan te raden.
Is dit de eerste watch? dan een hoop instellingen nakijken. Bijv verversen op achtergrond, bepaalde gps locaties continue op achtergrond.. |
|
|||
|
|||
Hier ook aw5 maar geen problemen met de laadduur.
|
|
|||
|
|||
Ik haalde met de AW3 2 dagen, 60% over na dag 1 en 10% einde dag 2.
Met de AW5 zit ik op 40% einde dag 1 en moet dus op de lader. Dit is inclusief een uur sporten per dag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij gaat snel leeg na koppelen Watch 4 | SlimmeRick | iPhone algemeen | 1 | 14-12-18 22:37 |
Apple Watch in combinatie met Iphone 7 Plus heel snel leeg | hansgommans | Apple Watch algemeen | 7 | 25-02-17 12:54 |
Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S | ewigman | Apple Watch algemeen | 2 | 16-07-16 00:00 |
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 | 205038 | Apple Watch algemeen | 10 | 18-09-15 20:51 |
|
|