//

Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S

Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds Januari ben ik in bezit van Apple Watch in combinatie met iPhone 5S. Nooit problemen gehad met snel leegraken van batterijen van zowel Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-16, 22:33
ewigman ewigman is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 2
Standaard Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S

Sinds Januari ben ik in bezit van Apple Watch in combinatie met iPhone 5S. Nooit problemen gehad met snel leegraken van batterijen van zowel Apple Watch als iPhone. ('s ochtends rond 6 uur van lader af, en 's avonds na 11uur met 30% er weer aan)

Van de week heb ik een nieuwe iPhone 6S aangeschaft en de Apple Watch met deze iPhone gekoppeld. (via stel opnieuw in/wis alle inhoud en instellingen en terug zetten van iCloud backup)

Na deze koppeling merk ik dat zowel de Apple Watch als de iPhone batterijen snel leeg zijn. (ochtend rond 6 uur eraf, en vanmiddag om 3uur al onder 10%. Ook de splinternieuwe iPhone 6S was rond die tijd al onder de 20% gedaald.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is er meer dataoverdracht met met iPhone 6S in vergelijking met iPhone 5S? Is dit een kwestie van instellingen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,
Erwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-16, 12:13
RonaldNL RonaldNL is offline
• iOS 12.1.1
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 23
Standaard

Ontkoppel ze eens en koppel ze opnieuw. Daarna een soft reset op de watch.
  #3  
Oud 16-07-16, 00:00
ewigman ewigman is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 2
Standaard

Hallo Ronald, dank je wel voor je antwoord. Het is opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch loopt sinds een week snel leeg jffry90 Apple Watch algemeen 2 15-03-16 09:54
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 205038 Apple Watch algemeen 10 18-09-15 20:51
iPhone 6 met IOS8.4 Batterij loopt snel leeg.... Ruud03 iPhone algemeen 5 19-06-15 20:20
iPhone 4S Batterij snel leeg met iOS 6 iPickup iPhone algemeen 9 26-12-12 16:23
Ook nieuwe iphone 3 batterij zeer snel leeg. roelske iPhone algemeen 6 24-06-11 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.