aantal uren staan doet het niet meer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na ontkoppelen en opnieuw koppelen van de watch aan een iPhone 6s, houdt de watch het aantal keren staan (als onderdeel van activiteiten) niets meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aantal uren staan doet het niet meer
Na ontkoppelen en opnieuw koppelen van de watch aan een iPhone 6s, houdt de watch het aantal keren staan (als onderdeel van activiteiten) niets meer bij. Beide andere functies werken nog wel. Wat daaraan te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je staandetectie uit staan. Zet dat maar aan, dan zou het weer moeten werken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na het vervangen van mijn batterij doet Iphone 5s het niet meer? | 0Dennis | iPhone algemeen | 7 | 15-02-15 23:31 |
iPhone4S geen mobiel netwerk na aantal uren | Versplinterd | Vodafone | 9 | 20-03-12 09:01 |
iPhone 3GS: Doet het niet meer. | jeske77 | Unlock | 2 | 25-10-10 12:15 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|