Apple Watch vindbaar zonder koppeling iPhone of WiFi?? Serieus... discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bizar. Mijn vriendin probeerde mij gisteren te tracken via “Zoek Vrienden”. Ik was aan het hardlopen met mijn Apple Watch series 5, echter zonder mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch vindbaar zonder koppeling iPhone of Wi-Fi?? Serieus...
Bizar. Mijn vriendin probeerde mij gisteren te tracken via “Zoek Vrienden”. Ik was aan het hardlopen met mijn Apple Watch series 5, echter zonder mijn iPhone. En serieus: met een relatief lange tijd tussen de updates zag ze telkens mijn nieuwe locatie. Ik liep midden in de natuur. Geen connecties met bekende Wi-Fi netwerken.
Draai wel de developers beta van watchOS 7. Mis ik hier iets? (Voor de volledigheid: heb natuurlijk geen eSim.. ) Laatst gewijzigd door JazzHands; 04-07-20 om 15:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien iedere keer als je in de buurt was van iemand met iOS 14 Beta op haar/zijn iPhone? (Find My network?)
https://developer.apple.com/find-my/
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga hier voor de grap nog wat mee experimenteren. Geinig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple watch koppeling iphone weg | Joeri75 | Apple Watch algemeen | 2 | 22-06-15 22:13 |
|
|