//

Apple watch 2 koppelt niet met iPhone X

Apple watch 2 koppelt niet met iPhone X discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Voor mijn vriendin heb ik een gebruikte Apple watch serie 2 opgezocht. Nu wil ik deze gaan koppelen met de iPhone X en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-20, 09:27
Ronald1971 Ronald1971 is offline
• iOS 13.5.1
• 12.4.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2020
Berichten: 2
Standaard Apple watch 2 koppelt niet met iPhone X

Hallo allemaal,


Voor mijn vriendin heb ik een gebruikte Apple watch serie 2 opgezocht. Nu wil ik deze gaan koppelen met de iPhone X en daarbij loop ik tegen een probleem aan. Bij het koppelen zien de beide apparaten elkaar probleemloos. De pop up met de vraag of ik wil verbinden met de Apple watch verschijnt. De camera richten op de animatie op de watch. De X gaat vervolgens de zaak activeren. Nadat dit is gelukt zoekt het naar updates. Als de de laatste update is gedownload (dat heeft zeker twee uur geduurd Bestand van 1.3GB groot) en de watch klaar is met de installatie start deze opnieuw op. Hierna moet er opnieuw verbinding worden gemaakt en start de hele koppelingsprocedure opnieuw op. De pop up met de vraag of ik wil verbinden met de Apple watch verschijnt. De camera richten op de animatie op de watch. Verbinding tussen beide systemen werkt prima. Dan activeren en een update check. Volgens de X is de watch up-to-date met watchOS 5.3.7 Hierna is er geen andere optie dan annuleren links bovenin. Tik ik nu op de watch dan geeft deze aan dat ik de configuratie verder moet doen met de iPhone. Ben ik te ongeduldig of zijn de beide systemen niet compatible door de generaties?



Omstandigheden:
iPhone X 13.5.1
Apple watch 5.3.7
Verbonden met Wi-Fi 5ghz en 2.4ghz (geen idee of het verschil maakt bij de installatie.)
Bluetooth aan
Beide systemen aan de oplader tijdens het koppelen
Diverse keren de iPhone en de Apple watch opnieuw opgestart.
Diverse keren de koppeling verwijderd op de iPhone
Diverse keren de Apple watch een factory restore laten doen.


Mijn ideeën zijn op.



Alvast bedankt voor jullie advies

Laatst gewijzigd door Ronald1971; 05-06-20 om 15:08. Reden: Een stap vergeten te melden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-20, 08:52
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Om te beginnen: je bent te ongeduldig ;-)

Het kan wel twee dagen duren voordat een Serie 2 helemaal “bij de tijd” is

Daarnaast is het vreemd dat bij WatchOs 5.3.7. de melding is dat de Watch up-to-date is.

Op een Series 2 draait WatchOS 6.2.6.

Advies:

Zet “automatische updates” aan
Leg Watch op lader
Rustig wachten
  #3  
Oud 09-06-20, 12:10
Ronald1971 Ronald1971 is offline
• iOS 13.5.1
• 12.4.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2020
Berichten: 2
Standaard

Helaas is twee dagen niet voldoende. Ook drie helpen niet. Zojuist even contact gehad met Apple support en het vermoeden is dat na de eerste update de watch geen update bevestiging heeft verzonden naar de telefoon waardoor deze nu in een soort loop is gekomen De enige oplossing is een service punt opzoeken en de watch een soort reset geven in de hoop dat het daarmee is opgelost.


Bedankt voor het meedenken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S koppelt niet meer Golfbal1951 iPhone algemeen 5 12-12-14 10:08
iPhone 4s bluetooth accessoire koppelt niet meer Arnout33 iPhone algemeen 1 05-12-12 20:26
IPhone koppelt niet meer aan itunes ManonQ iTunes 1 13-12-11 10:57
iPhone koppelt niet aan Blue & Me nieklet iPhone algemeen 2 27-11-11 11:43
iphone koppelt niet met itunes kistekop iTunes 2 03-10-11 02:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.