IPhone koppelt niet meer aan itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn itunes naar 10.5.2.11 geupdate Als ik nu mijn iphone aan mijn pc koppel komt er een balkje in beeld met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone koppelt niet meer aan itunes
Hallo,
Ik heb mijn itunes naar 10.5.2.11 geupdate Als ik nu mijn iphone aan mijn pc koppel komt er een balkje in beeld met de tekst: Deze iphone kan niet gebruikt worden omdat de apple mobile device-service niet is gestart. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij elke update van iTunes in Windows installeert iTunes nieuwe drivers. Windows heeft het daar soms heel moeilijk mee.
Herstart die PC eens, met een beetje geluk worden dan ook de nieuw Mobile Device Drivers opgestart. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone koppelt niet aan Blue & Me | nieklet | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 12:43 |
iphone koppelt niet met itunes | kistekop | iTunes | 2 | 03-10-11 03:08 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem | Guest-20201108204737 | Chat en geruchten | 4 | 05-12-07 17:33 |
|
|