iWatch niet te koppelen met iPhone foutmelding discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iWatch 5 lte gekocht via Facebook Deze is niet te koppelen met mijn iPhone Tijdens het koppelen krijg ik de melding dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iWatch niet te koppelen met iPhone foutmelding
Ik heb een iWatch 5 lte gekocht via Facebook
Deze is niet te koppelen met mijn iPhone Tijdens het koppelen krijg ik de melding dat er nieuwe software is voor de iWatch Na enkele seconden verschijnt er in het scherm dat de update niet kan worden gedownload omdat ik geen internetverbinding heb Echter dat werkt wel Ik heb het meerdere malen geprobeerd op de iPhone XR En de iPhone 6s Beide krijg ink dezelfde melding Instellingen reeds opnieuw ingesteld echter niets helpt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Instellingen reeds opnieuw ingesteld echter niets helpt"
welke instellingen heb je opnieuw ingesteld? |
|
|||
|
|||
Niks helpt
De watch is helemaal leeg Of kan er nog oude iCloud in zitten ? |
|
|||
|
|||
Of er een iCloud-lock op zit kan maar een persoon vertellen.
Suc6 met je gesprek met de verkoper. |
|
|||
|
|||
Breng hem morgen terug
De verkoper deed niet moeilijk Maar toch vreemd die melding Of de software server ligt eruit bij Apple ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 01-02-21 om 19:17 ---------- De aanhouder wint Hij download nu os 6.3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App van iphone kan ik niet meer installeren op Iwatch | haver | Apple Watch apps | 5 | 07-12-18 21:37 |
iphone 5s wil niet meer koppelen met carkit | MBC200 | iPhone algemeen | 0 | 15-06-16 13:34 |
|
|