Geen vo2max meting discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen nog met de apple watch 4 gelopen en had een vo2max meting. Vanmiddag de apple watch 6 gekregen en vanavond een uur (stevig) gelopen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen vo2max meting
Vanmorgen nog met de apple watch 4 gelopen en had een vo2max meting.
Vanmiddag de apple watch 6 gekregen en vanavond een uur (stevig) gelopen. Ik krijg echter geen vo2max meting. Onder gegevensbron staat mijn iphone 6 ook niet vermeld. Alle andere metingen werken wel. Iemand een idee hoe dit kan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
VO2max meting
31 aug was ook mijn laatste Vo2 max meting van mijn iWatch, ondanks 2 stevige en verre lopen. Is er iets mis met deze meting ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen hartslag meting HeartWatch app | jolanda31 | Apple Watch apps | 1 | 09-01-18 13:32 |
hartslag meting vaag | Henry1979 | Apple Watch algemeen | 1 | 11-08-15 20:21 |
Battery doctor 3de party meting | ivanhoeke | iPhone Apps | 0 | 02-11-14 19:54 |
Verschil meting verbruik data KPN en iPhone4 | iFrankvd | KPN | 14 | 24-09-11 19:46 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|