//

Apple Watch SE of 6 met GPS en Cellular

Apple Watch SE of 6 met GPS en Cellular discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik heb hulp nodig. Ik wil mijn man een Apple Watch geven waarmee hij zelfstandig kan bellen ook al heeft hij zijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-21, 17:07
Marjolv Marjolv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1
Standaard Apple Watch SE of 6 met GPS en Cellular

Beste forummers,

Ik heb hulp nodig.
Ik wil mijn man een Apple Watch geven waarmee hij zelfstandig kan bellen ook al heeft hij zijn iPhone niet bij zich. Hij heeft twee herseninfarcten gehad en ik wil dat hij mij te allen tijd kan bellen.
Hij heeft een iPhone 6 Plus maar is de enige digibeet in Nederland die zijn foon nooit bij zich heeft maar gewoon op tafel laat liggen omdat hij het een groot lomp onding vindt.

Ik heb een goedkopere senioren foon geprobeerd (LifeWatcher active) met eigen simkaart maar was daar niet over tevreden.

Nou weet ik dat Nederland en Ierland zo'n beetje de enige twee landen in Europa zijn zonder een eSim mogelijkheid zodat je met de Apple Watch zelfstandig kunt bellen.

Nou lees ik op de apple site dit:
https://support.apple.com/nl-nl/HT211768#features
Over het delen van een watch met een gezinslid.

Stel dat ik dit doe, kan hij me dan bellen? Want het nummer van de iPhone is immers hetzelfde als de watch?
En als dat dus niet kan, stel dat ik m koppel met zijn eigen iPhone (hij heeft nu een 6 plus en dat moet volgens mij minimaal 6S zijn, maar dat is ook te regelen) kan hij me dan bellen of alarmeren zonder dat hij zijn iPhone bij zich heeft?

Ik heb apple support gebeld en zij zeggen dat dit kan maar dat ze de cellular versie in NL niet verkopen.
Nou kan ik m in België kopen of ik laat mijn zoon (woont in Barcelona) er eentje meebrengen.

Maar mijn hoofdvraag is dus:
Stel hij heeft een Apple Watch met GPS en Cellular kan hij me dan bellen zonder dat hij zijn foon bij zich heeft?

Bedankt voor het meedenken!
Marjolein
__________________
Life is like a box of chocolates.....

Laatst gewijzigd door Marjolv; 22-06-21 om 17:16. Reden: bericht niet af
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-21, 16:40
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

Een kort en bondig antwoord: dat kan in Nederland niet.
  #3  
Oud 27-06-21, 19:34
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Vat dit niet verkeerd op, maar aangezien het niet met een applewatch mogelijk is in nederland, is wellicht (als het puur om die opies gaat) een mogelijkheid om in een adere hoek te zoeken.
Volgens mij zijn er kinder smartwatches te koop met gps, tracking mogelijkheid en ook de mogelijkheid om te kunnen bellen.

Misschien deoverweging waart.
  #4  
Oud 06-07-21, 12:35
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Vat dit niet verkeerd op, maar aangezien het niet met een applewatch mogelijk is in nederland, is wellicht (als het puur om die opies gaat) een mogelijkheid om in een adere hoek te zoeken.
Volgens mij zijn er kinder smartwatches te koop met gps, tracking mogelijkheid en ook de mogelijkheid om te kunnen bellen.

Misschien deoverweging waart.

Idd, onze zoon heeft er zo eentje van fitbit dacht ik. Kan hij mee bellen en zit een simkaart in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Watch 3 cellular kopen in Frankrijk David1972 Apple Watch algemeen 0 11-10-17 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.