Apple Watch 3 cellular kopen in Frankrijk discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben dringend op zoek naar een nieuwe sporthorloge,en zou heel graag kiezen voor een Apple watch 3. Ik overweeg om deze te gaan halen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch 3 cellular kopen in Frankrijk
Ik ben dringend op zoek naar een nieuwe sporthorloge,en zou heel graag kiezen voor een Apple watch 3.
Ik overweeg om deze te gaan halen in de apple store Lille en er een Cellular te kopen meerprijs 80€,ik weet dat de kans er misschien in zit dat de 4G functie in Belgie niet zou lukken maar wil het er toch op wagen. Heeft er iemand van jullie ervaring bij het bestelling in Frankrijk Apple watch 3 Cellular? Mvg David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Watch bezorging in Frankrijk | ALK | Apple Watch algemeen | 7 | 13-06-15 13:41 |
Apple Watch Bestellen in Frankrijk, Hoe zit dit? | AppleLion | Apple Watch algemeen | 17 | 09-04-15 15:27 |
iPad + cellular in Amerika kopen. welke?? | iphone-fan123 | iPad algemeen | 4 | 27-01-13 13:19 |
iPhone 3GS: Restricted Cellular Network in Frankrijk (Orange iPhone??) | WieerterMenke | Unlock | 0 | 22-01-11 15:44 |
Iphone kopen via apple frankrijk... | jdjoey | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 17-06-10 18:50 |
|
|