Apple Watch bezorging in Frankrijk discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ouders zijn momenteel 3 weken in Frankrijk en ik zie in de online Franse Apple store dat de levertijd 2-3 weken is. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch bezorging in Frankrijk
Mijn ouders zijn momenteel 3 weken in Frankrijk en ik zie in de online Franse Apple store dat de levertijd 2-3 weken is. Weet iemand hoe de bezorging in Frankrijk gaat? Krijg je een dag en een tijdslot of wat?
Merci!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de Watch verzonden is krijg je een track-and-trace code van Apple. Daarmee kun je op de website van de koerier kijken waar de Watch op dat moment is, en op welke dag hij op het bezorgadres is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben een beetje bang dat het allemaal net te laat komt en ik dan achter het net vis... |
|
|||
|
|||
Hangt er vanaf welke je wil. Als je de 42mm sport space grey wilt dan ga je te laat zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het ligt aan de koerier of je een tijdslot krijgt. Ik weet niet wie de koerier van Apple Frankrijk is. Met DHL in Duitsland kreeg ik alleen "voor het einde van de dag".
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik zit ook op buitenlandse forums. Als je snel een watch wil dan kan je best een 38mm bestellen of de 42mm sport blauwe band. Ook de 42mm stainless steel witte sport band is snel beschikbaar
|
|
|||
|
|||
Inmiddels een space Grey 42mm besteld. En die wordt maandag al geleverd!! 🎉🎉🎉
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Watch Bestellen in Frankrijk, Hoe zit dit? | AppleLion | Apple Watch algemeen | 17 | 09-04-15 15:27 |
De iPhone 4 bezorging enquête | McNessie | iPhone algemeen | 18 | 20-08-10 17:03 |
Iphone kopen via apple frankrijk... | jdjoey | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 17-06-10 18:50 |
|
|