Iphone kopen via apple frankrijk... discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het nog verstandig om nog een iphone 4 te kopen ??? als ik hem pre order zou ik hem (als ik het goed begrijp) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen via apple frankrijk...
Is het nog verstandig om nog een iphone 4 te kopen ???
als ik hem pre order zou ik hem (als ik het goed begrijp) 2 juli kunnen krijgen :S
kan namelijk met de auto v/d zaak gaan rijden dus kost niks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hug? Em moet nog uitkomen dus natuurlijk is het verstandig je een iphone 4 kan kopen. . |
|
|||
|
|||
Hou er wel rekening mee dat dat via de online store zelf is. Die moet je dus laten bezorgen op een Frans adres.
De toestellen die je bij de Apple store op kunt halen zijn volgens mij op dit moment uitverkocht. (knoop me daar niet aan op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England | naturel00 | Koopinformatie Rest Europa | 38 | 14-07-10 20:49 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|