iphone4 in frankrijk kopen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik weet niet of dit hier moet staan, maar vond het niet direct... ik zou graag een iphone 4 kopen maar nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 in frankrijk kopen?
hallo
ik weet niet of dit hier moet staan, maar vond het niet direct... ik zou graag een iphone 4 kopen maar nu heb ik gzien dat de prijzen in belgie ongeveer dezelfde zouden zijn als in frankrijk, en daarom overweeg ik dus om de nieuwe iphone in frankrijk te gaan kopen. is dit een goed idee en wat dan met de micro simkaart? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek gewoon effe. Ja het is een goed idee om 'm in Frankrijk te halen(grote kans dat je er geen één kan bemachtigen aangezien de reserveringen al 'op' zijn) en nee, er is nog geen 100% zekerheid of je een normale simkaart kan gebruiken.(verknippen tot het goede formaat kan sowieso, het is alleen afwachten of de iPhone geen gebruik maakt van nieuwe chip-techniek)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk je gewoon je simkaartje kan verknippen en zal kunnen gebruiken in de iphone 4. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon ervoor zorgen je je oude simkaartje goed knipt en klaar is kees. Er zijn er al vele die dit gedaan hebben mee hun ipad en dat werkt perfect. |
|
|||
|
|||
@ the_nilsinho
er is al een forum over iPhone4 kopen in frankrijk bij 'iPhone Koopadvies en ervaringen', kijk daar maar eens |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk | SARALI | Unlock | 74 | 01-10-12 15:56 |
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk | egelaar | Unlock | 2 | 09-03-11 22:19 |
3G kopen in frankrijk | duikkapper | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 15-06-08 20:12 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|