3G kopen in frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe het gaat in frankrijk kan het zonder abo ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G kopen in frankrijk
Weet iemand hoe het gaat in frankrijk kan het zonder abo .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
noop ,de 3g is nog niet uitgebracht en ook nog geen prijzen!
|
|||
|
|||
nou dat weet ik ook wel mmmm. maar dat hij niet uit is weet ik wel en de prijzen zijn wel bekend maar ik zoek het zelf wel uit SORRY
|
|
|||
|
|||
maar ik ga in de zomer naar frankrijk en dan als het kan wil ik er een mee nemen als het kan zonder abo zodoende
|
|
|||
|
|||
in frankrijk moet hij ook uitkomen zonder abo, de vraag is enkel tegen welke prijs :s
het zal wel boven de 500€ zijn |
|
||||
|
||||
Als ik het me goed herinner was het rond de 650 euro
Maar dat was op een zuil van de iphone in parijs afgelopen vrijdag. Dus kan ook de oude prijs nog zijn van het oude model. Stond verder niets bij eigenlijk.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 in frankrijk kopen? | the_nilsinho | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 19-06-10 18:32 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|