iphone kopen in frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ik snap er echt niet veel van wat ik allemaal zoek en lees nu zou ik morgen willen naar frankrijk rijden en een iphone kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kopen in frankrijk
ik snap er echt niet veel van wat ik allemaal zoek en lees
nu zou ik morgen willen naar frankrijk rijden en een iphone kopen maar ik zie hier op het forum dat dit mij een 700 euro's zal kosten als ik kijk op Apple zie ik duidelijk 399eur staan dus hoe zit dit allemaal met de aankoop ervan en die abonnementen en hoeveel zal ik betalen ik zie ook mensen die schrijven dat ze niet zien iphone succesfully unlocked enz nog een vraag bij moet je hem daar dan kopen via visa of niet verplicht en in engeland... mvg justin Laatst gewijzigd door 4strokelover; 22-05-08 om 00:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone in frankrijk kopen is gewoon onwijs duur
in Engeland is hij niet meer te koop je moet er gewoon 1 kopen hier op het forum, rond de 400/450 of goed zoeken op marktplaats etc.
|
|||
|
|||
hoe bedoel je in engeland niet meer te koop???
|
|
||||
|
||||
Als dat ze uitverkocht zijn, er geen voorraad meer is, de winkels geen iPhones meer hebben, dus niet meer te koop zijn
|
|
|||
|
|||
uit·ver·kocht (bijvoeglijk naamwoord)
1 door verkoop van de gehele voorraad niet meer verkrijgbaar 2 alles verkocht hebbend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England | naturel00 | Koopinformatie Rest Europa | 38 | 14-07-10 20:49 |
Iphone kopen via apple frankrijk... | jdjoey | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 17-06-10 18:50 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|