De iPhone 4 bezorging enquête discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was benieuwd hoeveel procent van jullie al een iPhone 4 heeft gekregen en hoeveel nog zitten te wachten. Edit: Heb hem vandaag binnengekregen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij je iPhone 4 al? |
|||
Ja! Ik heb hem al | 43 | 45,26% | |
Ik krijg hem deze week nog | 15 | 15,79% | |
Ik zit nog te wachten | 37 | 38,95% | |
Aantal stemmers: 95. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
De iPhone 4 bezorging enquête
Hallo,
Ik was benieuwd hoeveel procent van jullie al een iPhone 4 heeft gekregen en hoeveel nog zitten te wachten. Edit: Heb hem vandaag binnengekregen. 30 juli besteld via phonehouse Steenwijk.
Is er een gadget op deze wereldbol mooier dan de iPhone 5? Ik denk het niet... Laatst gewijzigd door McNessie; 24-08-10 om 23:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hem met de voorinschrijving bij T-mobile besteld met Early reneawel en kon hem 2 weken geleden al ontvangen maar toen op vakantie. Vrijdag komt hij. Micro Sim al binnen en geactiveerd
|
|
|||
|
|||
Binnen nu en 2 week uit ierland..
|
|
|||
|
|||
Als ik het zo zie ben ik zo'n beetje de laatste die een iPhone 4 gaat krijgen....zucht...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem sinds vandaag.
|
|
|||
|
|||
Zaterdag 31 juli besteld bij Typhone.nl.
Zaterdag 7 augustus bezorgd aan de deur! (Micro SIM 3 dagen eerder al bezorgd...) Maandag 9 augustus abonnement actief. (nog even wachten op nummerbehoud ivm aflopen oude contract) |
|
|||
|
|||
Heb de iphone4 sinds vorige week donderdag.
20 juli telefonisch het toestel besteld. |
|
|||
|
|||
Nog steeds te wachten...
|
|
||||
|
||||
Ik zit nogsteeds te wachten, heb nog 5 weken te gaan...
|
|
|||
|
|||
Ik wacht op de zending vanuit Engeland, ik verwacht mijn iPhone 4 over 3 weken in handen te hebben...
|
|
|||
|
|||
Nog een paar weekjes wachten en dan vanuit Italië
|
|
|||
|
|||
Gehaald in Mediamarkt Antwerpen
|
|
|||
|
|||
kan iemand me zeggen wanneer je het beste belt naar een mobistar winkel die zonder lijst werkt. iedere keer hetzelfde antwoord: neen sorry allemaal weg of neen nog niet binnen gekomen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 32gb besteld op 19 juni. Volgens de winkel hopen ze hem deze maand te kunnen leveren.
De iphone's die ze binnen krijgen zijn voornamelijk 16gb. Die uitlevering loopt prima, maar de 32 gb krijgen ze nauwelijks binnen.... |
|
||||
|
||||
20 juli besteld via T-Mobile , en sinds donderdag 12 augustus wel me microsim ontvangen , maar wacht nog op mijn 32 gb .
|
|||
|
|||
Welke firmware zat er bij jullie op, ik krijg hem deze week... Hopelijk niet de allernieuwste, ivm jailbreak. Ben er bang voor namelijk..
|
|||
|
|||
4.0.1 bij mij
|
|
|||
|
|||
Ik had hem op 30 juli besteld en hij is vandaag bezorgd!
Er staat trouwens 4.0.1 op. Hij is inmiddels gejailbreaked en is nu aan het syncen... |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met verlengen van je contract, moet je buiten ontvangst nog iets tekenen voor t-mobile bij het afleveren, als je al een sim in huis hebt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card) | jonathan | Chat en geruchten | 47 | 22-07-09 14:02 |
Enquete: Drugsgebruik | BadSide | Archief | 2 | 09-11-08 00:34 |
Enquête | SanderSwier | Chat en geruchten | 5 | 09-10-07 22:49 |
|
|