Apple watch series 3 LTE toekomst discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Sinds dat de Apple watch serie 3 is uitgekomen ben ik van plan om er eentje aan te schaffen. Nou hebben ze in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch series 3 LTE toekomst
Beste leden,
Sinds dat de Apple watch serie 3 is uitgekomen ben ik van plan om er eentje aan te schaffen. Nou hebben ze in Nederland alleen de Wi-Fi versie, en dat vind ik jammer. Maar in Duitsland (en Frankrijk las ik op dit forum) hebben ze het model wel met LTE. En deze LTE ondersteunt 'Band 20' die in Nederland en Duitsland worden gebruikt. De Apple watch in Nederland €400 is (42mm alu) en in Duitsland €479. Ik vind dat verschil niet heel groot. Ik wil graag lang gebruik maken van mijn Apple Watch dus ik vraag mij af of het dan met dat in gedachte niet slimmer is om in Duitsland een model met LTE te kopen? Mocht een provider in Nederland een abonnement gaan aanbieden op 'Band 20', dan zou je direct met deze Apple Watch kunnen meedoen. Het zal kosten mee brengen per maand, maar dat is een keuze die je zelf maakt. Verder heeft de LTE versie ook 16gb geheugen. Wat denken jullie? Is dit handig of zouden jullie eerder de non-LTE versie nemen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een gok van €80. Vraag is of je het kunt en wilt missen. Je krijgt er nu niets extra's voor (extra opslag waar je waarschijnlijk niet veel mee gaat doen). Als dat je niet uitmaakt, zou ik altijd voor de Watch gaan met meer opties.
|
|
|||
|
|||
Die dingen hebben een Cenelec/Etsi keuring en die gaan dus in heel de EU/EFTA werken (als de respectievelijke providers meespelen).
|
|
|||
|
|||
Aahw dat wist ik niet. Het lijkt mij dat providers hier wel aan mee willen doen, als ik zie dat in Duitsland de e-sim bij Telekom €4,95 kost per maand (na de eerste 6 maanden gratis). Zou dit toch best wel rendabel zijn. En aangezien Telekom de Duitse T-Mobile is, verwacht ik het volgend jaar wel in Nederland.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple watch series 1 eerste run | Doser | Apple Watch algemeen | 0 | 05-03-17 14:27 |
Apple Watch series 2 GPS | urban | Apple Watch algemeen | 10 | 11-11-16 12:16 |
Apple Watch Series 2 Waterslot | Kris1986 | Apple Watch algemeen | 2 | 16-10-16 20:57 |
|
|