koppelen watch4 met iphone11 discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn watch meld dat er te veel pogingen gedaan zijn om te koppelen met mijn iphone en is daardoor geblokkeerd. IK heb zelf niks gedaan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
koppelen watch4 met iphone11
Mijn watch meld dat er te veel pogingen gedaan zijn om te koppelen met mijn iphone en is daardoor geblokkeerd.
IK heb zelf niks gedaan, doet hij dat automatisch? heb geprobeerd om dit ongedaan te maken volgens handleiding maar dit werkt niet. "zijknop" ingedrukt houden tot de melding uitzetten in beeld komt. Daarna draaiknop ingedrukt houden tot "reset"in beeld komt. Dit komt echter niet in beeld. Ook niet met de accu op 100% en nog aangesloten op de lader. Is er nog een andere manier om mijn watch4 te resetten. Eric Laatst gewijzigd door erichendri; 02-11-21 om 15:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda koppelen | juke driver | iPhone algemeen | 1 | 17-04-17 19:24 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
C & B Koppelen | speedieiphone | iPhone Apps | 0 | 19-12-10 21:52 |
iPhone 3GS: SIM koppelen aan Telefoon? | Dkaijser | Unlock | 6 | 04-06-10 14:35 |
|
|