agenda koppelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen? Ikzelf heb een iphone 5s, mijn vrouw een huaweii g8. Daar ik voor mijn busines veel werk met outlook en icloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda koppelen
wie kan mij helpen?
Ikzelf heb een iphone 5s, mijn vrouw een huaweii g8. Daar ik voor mijn busines veel werk met outlook en icloud heb ik mijn outlook agenda zodanig ingesteld dat hij ook op mijn icloud staat. Nu wil ik de vrouw haar gsm koppelen aan mijn agenda's. Dit is nogal omslachtig gedaan. isync calendar cloud gedonwload en dan mijn account ingesteld in haar gsm. Nu het synchroniseren werkt niet perfect. Iemand een oplossing zodat de vrouw haar agenda of mijn agenda gekoppeld kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Things + outlook kleuren aan agenda koppelen | bart77 | iPad Apps | 0 | 19-02-13 11:40 |
Facebook koppelen met agenda | Karend | iPhone Apps | 2 | 23-08-12 13:32 |
Meerdere agenda's koppelen van verschillende Accounts | fedor07 | iCloud | 2 | 20-10-11 00:04 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? | eddytheeagle | iTunes | 0 | 16-11-09 11:23 |
|
|